نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 10:35

موفقیت ۹۸ درصدی نانوایی‌های خراسان شمالی در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی گفت: بیش از ۹۸ درصد نانوایان استان در ارزیابی وزارت اقتصاد و دارایی در طرح هوشمندسازی یارانه آرد موفق عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد بدری، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بیش از ۹۸ درصد نانوایان استان در ارزیابی وزارت اقتصاد و دارایی در طرح هوشمندسازی یارانه آرد موفق عمل کردند.

وی از افزایش دوبرابری یارانه نانوایی‌ها جهت جبران قسمتی از افزایش هزینه‌های دستمزد و خمیر مایه و سایر موارد نیز خبر داد و گفت: افزایش قیمت نان هم نخواهیم داشت.

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری خراسان‌شمالی با بیان اینکه قیمت آرد تحویلی به نانوایان تغییر نکرده است، افزود: یارانه واریزی به حساب نانوایان دو برابر شده است.

بدری خاطر نشان کرد: نانوایانی که ساعات پخت،استفاده صد درصد از کارت خوان‌ها و کیفیت را رعایت کنند به صورت هوشمند در هر ماه افزایش سهمیه خواهند داشت.

وی تاکید کرد: تمام یک هزار و ۳۱۱ نانوایی استان به کارت خوان هوشمند مجهز هستند و طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان در دولت سیزدهم با بهترین عملکرد در استان اجرا شده است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1044182

مهمترین اخبار ایران و جهان: