نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 00:27

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک زعتره

یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک زعتره به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از شهادت شیخ سامح الاقطش شهروند ۳۷ ساله ساکن شهرک زعتره در نابلس به ضرب گلوله شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی خبر دادند.

در حمله صهیونیست‌ها به شهرک حواره در نابلس نیز تا این لحظه بیش از ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند.

ظهر امروز، منابع فلسطینی از شلیک گسترده شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسیطینیان در منطقه «عصیره القبلیه» در نابلس اشغالی خبر دادند.

بر اساس منابع مذکور، جوانان فلسطینی نیز فراخوانی برای تجمع به منظور مقابله با راهپیمایی شهرک نشینان صهیونیست در جنوب نابلس صادر کرده اند.

این در حالی است که طی دو عملیات ضد صهیونیستی در اراضی اشغالی، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بر همین اساس، منابع عبری اعلام کردند که یک مبارز فلسطینی به سمت خودرو گشت نظامیان صهیونیست در شهرک تقوع در جنوب بیت لحم شلیک کرده است.

این عملیات‌های ضد صهیونیستی پس از آن انجام شده است که در تازه‌ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

گفتنی است، پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینیان درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمین گاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059982

مهمترین اخبار ایران و جهان: