نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 17:39

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد بروجرد مقارن با نیمه شعبان

همزمان با جشن‌های نیمه شعبان در ندامتگاه مرکزی بروجرد با پیگیری مسئولین ،مددکاران این زندان و مساعدت خیرین نیک اندیش شهرستان بروجرد ۱۵نفر از زندانیان با بدهی بالغ بر یک میلیارد و یکصد و سی میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، همزمان با جشن های نیمه شعبان در ندامتگاه مرکزی بروجرد با پیگیری مسئولین ،مددکاران این زندان و مساعدت خیرین نیک اندیش شهرستان بروجرد ۱۵نفر از زندانیان با بدهی بالغ بر یک میلیارد و یکصد و سی میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های لرستان که جهت شرکت در مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) و به منظور آزادی این زندانیان در زندان بروجرد حضور داشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نیمه‌شعبان گفت: امروز با پیگیری مسئولین و مددکاران زندان بروجرد و همت نیکوکاران و خیرین شهرستان بروجرد شاهد آزادی جمعی از زندانیان بدهکار مالی این زندان هستیم که خوشحالی خانواده‌های آنان در این ایام، بهترین نتیجه برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زندان‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مددکاران پر تلاش این زندان است.

عبدالمجید کشوری بر تلاش جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، بیان داشت: می توان در ایام مختلف با مشارکت خانواده زندانیان، اعسار و گذشت شاکیان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته و در مجموع بیش از ۱۵۵۰ زندانی از زندانیان جرائم غیرعمد لرستان با همت خیرین و سایر کمک‌های مردمی آزاد شدند.

کشوری، موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان، از جمله محکومان نا آرامی‌های اخیر را نشان دهنده رأفت اسلامی عنوان کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084838

مهمترین اخبار ایران و جهان: