نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 02:40

کشور باید متوجه پتانسیل‌های خوزستان شود

اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان می تواند جایگاه مهمی در اقتصاد ایران داشته باشد؛ بنابراین همه باید کمک کنند تا کل کشور متوجه پتانسیل های خوزستان بشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی شامگاه چهارشنبه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کشاورزی خوزستان اظهار کرد: خبرنگاران رابطان بین تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و اطلاع رسانی در سطح امور جامعه بوده و به نوعی کمک کننده و ترویج دهنده توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان هستند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: بیشتر تولیدکننده‌های خوراک دام، آبزیان، دامپروری، زراعت و باغبانی در نمایشگاه حضور دارند که باعث رونق و توسعه تولید می‌شود.

وی با اشاره به پتانسیل خوزستان در برگزاری نمایشگاه‌ها بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها و اطلاع رسانی به عامه مردم جامعه می‌توانیم رونق اقتصادی بیشتر از گذشته داشته باشیم.

فتوحی با بیان اینکه پروژه‌های نهاده‌های دامی در سطح خوزستان شناسایی شدند، تصریح کرد: ۱۰ درصد نهاده‌های دامی در شمال خوزستان تولید می‌شوند که این فاکتور و مزیتی برای استان است.

وی، یکی از موضوعات اساسی را صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری خواند و افزود: همه کمک کنیم آنچه در استان تولید می‌شود توسط مراکز تولید، کشاورزان و بهره برداران فرآوری شود و کمتر به سمت خام فروشی برویم تا ارزش افزوده و رونق اقتصادی در استان ایجاد کنیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: یکی از موضوعاتی که استاندار بر آن تاکید دارد، رونق چرخه تولید و خوشه صنعتی است؛ بنابراین همه باید بیشتر کمک کنیم تا کل کشور متوجه پتانسیل‌های خوزستان بشوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1051682

مهمترین اخبار ایران و جهان: