نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 14:28

عملیات ایمن سازی محور اردبیل – آستارا به اتمام رسید

اردبیل- معاون راهداری استان اردبیل گفت: عملیات ایمن سازی و ریزش برداری در محور اردبیل – آستارا در محدوده گردنه حیران به اتمام رسیده و تردد در این محورکاملا روان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی ظهر سه شنبه در بازدید از این محور با بیان اینکه ریزش سنگ در محور اردبیل – آستارا اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: از شامگاه دوشنبه راهداران پرتلاش بلافاصله با تمام تجهیزات و امکانات در محل مستقر شده وعملیات ریزش برداری را شروع کردند.

وی خاطرنشان کرد: راهداران با به کارگیری ۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین راهداری و ۲۰ نفر نیروی انسانی عملیات ریزش برداری و ایمن سازی را انجام دادند.

معاون راهداری استان اردبیل تصریح کرد: ۳۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری توسط راهداری شهرستان نمین در یک کیلومتر مانده به انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل انجام شده است.

هاشمی از بازگشایی این مسیر در ساعت ۳ بامداد ۲۳ اسفندماه خبرداد و افزود: بدون هیچگونه خسارت جانی و مالی عملیات ایمن ساز ی اتمام و تردد بدون هیچ مشکلی در این محور درحال انجام است.

وی حذف پیچ و نقطه پرحادثه در محل ریزش سنگ درمحور اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران را توسط راهداران یادآور شد و بیان کرد: در چهار نقطه از گردنه حیران که بعد از بارش‌ها امکان ریزش سنگ وجود دارد با پیش بینی راهداران عملیات لق گیری آنها در حال انجام است و سبک سازی و عملیات اصلی بعد از تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.

معاون راهداری استان اردبیل از مردم خواست؛ قبل ازسفر به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092438

مهمترین اخبار ایران و جهان: