نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 11:36

پایان سرقت های سریالی محتویات داخل خودرو در خاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفات: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خاش،3 سارق و یک مالخر حرفه ای اموال مسروقه دستگیر و بیش از 30 قلم اموال مسروقه مخفی شده، کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت ‌و گو با خبرنگار  فارس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر خاش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خاش پس از بررسی دقیق سرقت ها و تجمیع سرنخ های بدست آماده تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات میدانی  و تخصصی پلیس در این رابطه ادامه داشت تا این که هر سه سارق سابقه دار شناسایی و دریک عملیات ضربتی به همراه فرد مالخر اموال مسروقه دستگیرشدند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل بیش از30 قلم انواع لوازم مسروقه را کشف کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به دستگیری هر4 نفراعضای این باند خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092182

مهمترین اخبار ایران و جهان: