نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 13:14

پاسداری فرهنگ عزت، ایثار و شهادت است

اراک- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:پاسداری فرهنگ عزت، افتخار و ایثار و شهادت است و فرهنگ پاسداری علاوه بر جنبه عقیدتی، سیاسی، نظامی و مجاهدت جنبه معنوی دارد.

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن سوم شعبان المعظم، فرخنده زادروز حضرت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار اظهار داشت: نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار ابتکار حضرت امام خمینی (ره) و نشان از اهمیت و جایگاه نهاد مقدس سپاه دارد چراکه پاسداران به تاسی از مکتب سیدالشهدا (ع) در میدان‌های دفاع و خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: سوم شعبان روز مردانی است که آگاهانه و شجاعانه همچون مقتدای خود امام حسین (ع) در راستای دفاع از ایران اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنند و سپاه پاسداران دشمنان را در عرصه‌های مختلف به استیصال کشانده و هیمنه پوشالی آنها را خرد کرده است.

وی ادامه داد: دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی همراه با شجاعت در مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان از شاخصه‌های مکتب عاشورا است و پاسداران با روحیه حسینی زیستن و حسینی اندیشیدن و رفتار کردن به نهضت امام حسین (ع) عمل کردند.

عبدی بیان کرد: پاسداری فرهنگ عزت، افتخار و ایثار و شهادت است و فرهنگ پاسداری علاوه بر جنبه عقیدتی، سیاسی، نظامی و مجاهدت جنبه معنوی دارد و پاسداران در گام دوم انقلاب با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری در راستای قوی شدن و توانمند در همه عرصه‌ها حرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است و سپاه در دهه پنجم انقلاب در اوج اقتدار، با ایمان و بالندگی آمادگی نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی و دفاع از انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053982

مهمترین اخبار ایران و جهان: