نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 13:07

آمادگی ادارات اسلامشهر جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر ضرورت آمادگی همه جانبه ادارات شهر مسئول از جمله جهاد کشاورزی و صمت جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت و کیفیت مناسب در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر با اشاره به اهمیت تشدید بازرسی‌ها اظهار داشت: بازدید سرزده از واحدهای صنفی کوچک و بزرگ از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی تا ۲۹ اسفندماه تداوم خواهد داشت.

️وی همچنین به اهمیت شفاف سازی، تبیین و تشریح نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اشاره کرد و افزود: فواید اجرای این طرح، نحوه اجرا، فروشگاه‌های مرجع و تمام مواردی که ممکن است برای مردم مبهم باشد باید توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اطلاع رسانی شود.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به تداوم توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی با محوریت محلات کم برخوردار اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته در خصوص توزیع کالا با نرخ مصوب دولتی در مساجد و مدارس محلات کم برخوردار، امسال نیز در چهار، پنج روز پایانی سال کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی با محوریت این محلات توزیع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096138

مهمترین اخبار ایران و جهان: