نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 00:58

توسعه یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام برای میزبانی از راهیان نور

ایلام-رئیس سازمان بسیج مستضعفین از توسعه یادمان‌های دفاع مقدس در ایلام برای میزبانی از راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه پنج‌شنبه در قرارگاه استانی راهیان نور در یادمان قلاویزان مهران گفت: تصمیماتی در جلسات با فرمانده سپاه استان در خصوص توسعه یادمان‌های دفاع مقدس در نظر گرفته شده که با توجه پیش‌قدم بودن استاندار ایلام ان شاالله بتوانیم گام مثبتی در توسعه یادمان‌ها برداریم.

وی افزود: اعتباراتی در سطح ملی برای توسعه یادمان‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

سلیمانی در ادامه گفت: برای عزیمت کاروان‌های راهیان نورکشور به سمت ایلام بایستی روایتگری راهیان نور استان ایلام تدوین شده و با نام روایت راویان نور استان ایلام در اختیار اقشار مختلف بسیج قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: تدوین فیلم سینمایی می‌تواند در روایت صحیح از دفاع مقدس نقش موثری داشته باشد، بنابراین چند فیلم سینمایی با مشارکت سازمان بسیج در خصوص روایت‌هایی از دفاع مقدس لازم است که در استان ایلام با حضور بازیگران مطرح کشور ساخته شود.

وی یادآور شد: باید به آثار کتاب‌هایی مانند کتاب "دا" که یک اثر جهانی است و نویسنده آن نیز یک ایلامی است پرداخته شود تا ادبیات دفاع مقدس توسعه یابد.

سلیمانی بیان داشت: هر تعداد دانشجو که بخواهد به راهیان نور عزیمت کنند هزینه آن توسط سازمان بسیج پرداخته می‌شود و نباید دانشجویان از این فرصت بی بهره باشند و همچنین برای دانش آموزان هم نباید محدودیتی قائل باشد چه عضو بسیج باشند، چه نباشند.

وی در ادامه گفت: در خصوص یادمان شرهانی و بقیه امکان دفاع مقدس در ایلام هر کمکی که لازم باشد ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس باید زیرساخت‌ها را توسعه بدهیم و این حق مردم است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج هرکاری که در توان داشته باشد در کمک به ایلام دریغ نخواهد کرد. و همه باید خود را مسئول دانسته و برای رفع محرومیت‌ها بجنگیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069082

مهمترین اخبار ایران و جهان: