نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 16:40

همایش اقتدار بسیجیان در بردسکن برگزار شد

همایش اقتدار بسیجیان شهرستان بردسکن روز جمعه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور بسیجیان، ایثارگران ،خانواده های معظم شهدا، گردان امام حسین(ع)،بیت المقدس ،مسؤلان شهرستان،اقشار مختلف مردم در محل مصلی نماز جمعه بردسکن برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری فارس از بردسکن، علیرضا جنیدی در این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد تحقق وعده حضرت امام (ره) پیرامون تشکیل بسیج جهان اسلام هستیم، اظهار کرد: این بدان معناست که امروز شاهد الگوگیری از تفکر بسیجی و طنین فریاد عدالت خواهی و آزادی، از قلب اروپا و خیابانهای لندن و پاریس هستیم.

وی بیان کرد ، عملیات طوفان الاقصی و شکستی را که برای رژیم غاصب صهیونیستی داشت به فرموده رهبری هیچگاه قابل ترمیم نیست،  و این عملیات برگرفته از همان تفکر بسیجی و پاسخ به ۷۵ سال ظلم و تجاوز به کشور مظلوم فلسطین است.

وی همچنین به عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی اشاره کردو گفت:رزمندگان جبهه مقاومت مستقر در نوار غزه، با طراحی و اجرای عملیاتی غافلگیرانه رژیم کودک کش اسراییل را در دنیا تحقیر و شکست دادند.

جنیدی با بیان اینکه بسیج از بدو تولد در خدمت مردم، انقلاب و نظام نقش‌آفرینی کرده است اظهار کرد: یکی از  شاخصه اصلی بسیج ولایت‌مداری، تفکر کار و نیز روحیه جهادی و انقلابی است.

وی گفت: کشورهای دنیا برای حفظ تمامیت ارضی خود راهی جز پیروی از تفکر بسیجی ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن افزود: مسئولین ما باید مشکلات را با تفکر بسیجی حل کنند.

جنیدی افزود:بسیجیان امروز با روحیه جهادی به کمک نهادها آمده اند همانطور که در دفاع مقدس، عرصه های علمی،اقتصادی،اشتغال زایی ،راه سازی ورود پیدا کرده و موفق عمل کردند.

وی گفت:شما بسیجیان باید معنویت و تفکر بسیجی را گسترش دهید چرا که دشمن تمام تسلط خود را برای اذهان و افکار ملت ایران قرار داده است که بحمداالله شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن درادامه به فعالیت های حوزه بسیج سازندگی پرداخت واظهار داشت: ۱۱۷ گروه جهادی دارای شناسنامه دربردسکن هستند که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی بین ۱۵ تا ۲۰ نفرعضو دارند و در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، مشاوره‌ای و توزیع بسته‌های معیشتی خدمات ارائه می‌دهند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583182

مهمترین اخبار ایران و جهان: