نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 16:47

شورای تحول در روستاهای استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود

استاندار مرکزی از راه‌اندازی شورای تحول روستا در استان خبر داد و گفت: 23 درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند که به منظور جلوگیری از مهاجرت و ارتقای روستاها از حیث مباحث فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی سپاه روح‌الله شورای تحول روستا در روستاها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در جمع کنشگران بسیجی استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی استان مشکلات جدی وجود دارد که ظاهر آشکار آن را همه ملاحظه می‌کنند، اما لایحه‌های پنهان متعددی در زیر این کوه یخی وجود دارد که به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست و تا زمانی که به این لایحه‌های پنهان توجه نشود، مسائل ظاهری قابل درمان نیست.

وی تصریح کرد: بخش زیادی از مسائل اجتماعی و اقتصادی ریشه فرهنگی داشته و دچار آسیب هستند، روشی که در برخورد با پدیده‌های اجتماعی وجود دارد، نیازمند بازنگری و تحول است تا شاهد اثربخشی بیش از پیش برنامه‌ها در جامعه باشیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم نفوذ فرهنگی رفتارها و برنامه‌های هدفمند کشور را که منجر به پیشرفت کشور می‌شود، مختل کند.

مخلص‌الائمه از راه‌اندازی شورای تحول روستا در استان خبر داد و گفت: 23 درصد جمعیت در روستاها ساکن هستند که به منظور جلوگیری از مهاجرت و ارتقای روستاها از حیث مباحث فرهنگی و اجتماعی با هماهنگی سپاه روح‌الله شورای تحول روستا در روستاها راه‌اندازی شده است.

شناخت راهبردهای دشمن 

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: جابه جا کردن حقیقت، دروغ پردازی، تغییرباورها، ناامیدی، غفلت از شکست دشمن، غفلت از دستاوردهای انقلاب، شکستن وحدت و مستاصل کردن مردم  از راهبردهای دشمن برای پیروزی یافتن بر مقاومت ملت ایران است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: کاری که دشمن انجام می‌دهد در برخی موارد موفقیت‌هایی داشته که فضای مجازی یکی از این موارد است چرا که فضای مجازی را در اختیار گرفته و ذهن‌ها را آن گونه که خود می‌خواهد مدیریت می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر همه راهبردهای دشمن را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم دشمن در مجموع راهبردها با شکست مواجه شده و برتری از آن جبهه حق بوده است و دشمن نتوانسته به اهداف خود به صورت کامل دست پیدا کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک مولفه قدرتی دارد و این مولفه معنویت است که باعث شده بر خلاف سایر انقلاب‌ها، انقلاب ایران با قدرت در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کند.

کریمی با اشاره به ایران از نظر مادی هیچگاه خود را با دشمن مقایسه نمی‌کند، گفت: ایران متکی به پشتوانه معنوی است و با توکل به مولفه ایمان در برابر دشمن ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار کرد: در این عملیات دو هزار رزمنده حماس حضور داشتند که مسلح به سلاح ایمان بودند و این عاملی که باعث شد تا هراس نداشته باشند، معنویت بود.

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: اگر مسلح به سلاح ایمان شویم، هیچ دشمنی را یاری رویارویی با ما را ندارد؛ دشمنان اسلام امروز راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی جنگ شناختی می‌دانند و تلاش دارند تا در این میدان اعتقادات و باورهای ملت را نشانه گرفته‌اند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582338

مهمترین اخبار ایران و جهان: