نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 21:04

فرمانده جدید انتظامی شهرستان بابل معارفه شد

طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی کشور، علی داداش‌تبار به عنوان فرمانده جدید انتظامی بابل منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی کشور، علی داداش‌تبار به عنوان فرمانده انتظامی جدید بابل معرفی شد.

*نقش سازنده‌ نیروی انتظامی در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن

قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این مراسم، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست برقراری نظم و امنیت توسط نیروی انتظامی مقتدر در کنار برادران سپاه و بسیج است.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار بسیج و سپاه نقش سازنده‌ای در راستای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان کرد: امروز دشمن همه توان خود را برای از بین بردن انقلاب و نظام به کار گرفت یکی از برنامه‌های دشمنان اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی و خودی هست.

عزیززاده گرجی اضافه کرد: یکی از جاهایی که دشمن دنبال آسیب زدن به جمهوری اسلامی بوده، این انتخابات پیش‌رو است.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی شهرستان، برای فرمانده جدید نیروی انتظامی آرزوی موفقیت کرد.

*دشمن به‌دنبال تضعیف چهره نیروی انتظامی است

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در این مراسم اظهار کرد: سرهنگ شالیکار سالیان سال در کسوت فرماندهی انتظامی بود الان هم به‌عنوان معاون مهندسی فرماندهی انتظامی استان بکارگیری خواهد شد و با درایت و فرماندهی که دارند برای این مسوولیت سنگین انتخاب شدند.

وی افزود: داداش‌تبار هم یکی از فرماندهانی که تجربیات و دانش انتظامی خوبی دارد و از اینکه داداش‌تبار در شهرستان با اهمیتی مثل بابل انتخاب شد بخاطر اقدامات خوبی که انجام دادند و ابتکاراتی که برای امنیت شهرستان بابل دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه این انقلاب یک انقلاب مردمی و باید با تکیه بر این ظرفیت مردمی است، افزود: دشمنان در همه عرصه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و باید مراقب باشیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

*سرباز خوبی برای این نظام باشیم

محمدزمان شالیکار فرمانده سابق انتظامی شهرستان بابل، انشاالله بتوانیم سرباز خوبی برای این نظام باشیم و فردای قیامت مدیون خون شهدا نباشیم.

وی افزود: در این سه سالی که در این شهرستان خدمت کردیم سعی بر این بود سرباز خوبی برای مردم و این نظام باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: مطمئنا کاستی‌هایی وجود داشت ولی در این سه سال تمام سعی و تلاشم خدمت بود.

*امنیت مرهون زحمات مجموعه نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل نیز با گرامیداشت ایام جانسوز شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: امروز مسوولان شهرستان بابل جمع شدیم چون با موضوعی بنام امنیت روبرو هستیم و همه ما از امنیت بهره می‌بریم.

وی افزود: بخشی از امنیت امروز مرهون زحمات مجموعه نیروی انتظامی است.

امام جمعه بابل با بیان اینکه سرهنگ شالیکار در یک مقطع حساس و سختی در سال گذشته بخاطر اغتشاشات قرار گرفتند، تصریح کرد: دشمنان نظام برنامه‌ریزی‌های فراوانی کردند اما به لطف خدا و زحمات فرماندهی انتظامی و همکاران انتظامی شهرستان بابل در برخورد قاطعانه‌ نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدزمان شالیکار از بهمن ١٣٩٩ و پس از سید محسن جعفری به عنوان فرمانده انتظامی بابل معرفی شده‌بود.

داداش‌تبار فرماندهی انتظامی آمل، نور و میاندورود را در سوابق کاری خود دارد.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601738

مهمترین اخبار ایران و جهان: