نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 15:57

امام جمعه دزفول: عملیات طوفان الاقصی تمام نقشه‌های آمریکا را خنثی کرد

امام جمعه دزفول گفت: عملیات طوفان الاقصی منجر شد تمام نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شود چرا که استکبار در حال تدارک نقشه دیپلماسی و حمله‌ای بود تا تمام فلسطینی‌ها را اخراج کنند و این توطئه هم خنثی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور امام جمعه دزفول امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام علی(ع) با اشاره به تحولات منطقه اظهار کرد: جبهه مقاومت بیش از پیش برای عملیات آزادسازی آماده خواهد شد تا اسرائیل نابود و فلسطین آزاد شود.

وی بیان کرد: جنایات اخیر باعث شد مقام معظم رهبری از این فرصت استفاده و نقشه راهی برای جبهه مقاومت از یمن، سوریه و لبنان ارایه کند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه بمباران های اخیر مردم مسلمان را به ستوه آورده تصریح کرد: اگر این جنایات متوقف نشود، دست انتقام از آستین جبهه مقاومت بیرون می‌آید و سیلی محکمی بر آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد زد.

وی با اشاره به اجرای عملیات طوفان الاقصی توسط جوانان غزه عنوان کرد: این عملیات منجر شد تمام نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شود چرا که استکبار در حال تدارک نقشه دیپلماسی و حمله‌ای بود تا تمام فلسطینی‌ها را اخراج کنند و این توطئه هم خنثی شد.

بهرام‌پور با تاکید بر اینکه دست پیش گرفتن جوانان غزه این توطئه را خنثی کرد، گفت: استکبار جهانی قصد داشت روسیه که حامی ایران است را تضعیف کند، برای کشورمان نیز در عراق و دیگر کشورها توطئه‌ها داشتند ولی امروز معلوم شد آمریکا و ناتو با تمام ادعاهایش آنقدر دستشان خالی است که نمی‌توانند ۲ جبهه را تدارک ببیند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544338

مهمترین اخبار ایران و جهان: