نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 11:33

محکوم کردن حرکت‌های دیوسیرتانه رژیم منحوس و کودک کش اشغالگر قدس

استاندار خراسان‌جنوبی با انتشار پیامی حرکت‌‎های دیوسیرتانه رژیم منحوس و کودک‌کش اشغالگر قدس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در محکومیت جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: باسمه تعالی شَأنهُ

« قضایای روزهای اخیر فلسطین به ‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند اما بخش دیگری از این قضایا نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است و با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد». مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

خبر حمله هولناک و جنون آمیز رژیم سفاک اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» غزه و شهادت مظلومانه صد‌ها زن و کودک بیگناه در ادامه بمباران مدارس و مناطق مسکونی مختلف طی روزهای گذشته، بقدری سخت و ناباورانه است که اطلاق بدترین صفات رذیله هم نمی‌تواند عمق فاجعه این اقدام وحشیانه را به تصویر کشد. 

بدون تردید رژیم غاصب صهیونیستی که امروز وقیحانه ترین جنایات و کشتار را علیه ملت زجر کشیده فلسطین به کار بسته در حقیقت در حال ارتکاب جرایم گسترده و جنایت عظیم جنگی در حق مردم بیگناه غزه است، جنایتی که به مصداق آیه شریفه "وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَکُونَ فِتْنَةٌ/ و با کفار جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود" (آیه ۱۹۳ سوره بقره) بی پاسخ نخواهد ماند.

قطع به یقین تا تحقق وعده الهی "إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً" و بشارت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) که" رژیم غاصب، رفتنی است"، گامی بیش نمانده و جهانیان به زودی شاهد نابودی غده چرکین رژیم جعلی صهیونیستی و رهایی کامل فلسطین عزیز خواهند بود.

اینجانب ضمن تمجید حرکت های هوشمندانه گروه های مقاومت و عرض تهنیت پیروزی طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و با محکوم کردن حرکت های دیوسیرتانه رژیم منحوس و کودک کش اشغالگر قدس، ادامه این روند را تهدیدی علیه بشریت و به ویژه جهان اسلام دانسته و یادآوری این نکته را لازم می دانم که آزادی فلسطین و قدس شریف آرمان مشترک همه ما  مسلمانان جهان است و تا رسیدن به این نقطه از هیچ همراهی دریغ نخواهیم ورزید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542038

مهمترین اخبار ایران و جهان: