نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 19:12

اجرای ۱۱۹ برنامه فرهنگی ورزشی در البرز به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برنامه‌های این اداره را در هفته تربیت‌بدنی تشریح کرد و گفت: اجرای ۱۱۹ طرح و برنامه مدنظر قرار دارد.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به جامعه بزرگ ورزش و جوانان، اظهار کرد: در این هفته اداره کل ورزش و جوانان البرز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و متعددی را در جهت گرامیداشت تربیت بدنی تدارک است.

وی با بیان اینکه این هفته فرصت مغتنمی است تا بیش از پیش ذهن و توجه عموم مردم را به موضوع بسیار مهم تربیت بدنی و ورزش جلب کنیم، خاطر نشان کرد: در هفته تربیت بدنی امسال، حدود ۱۱۹ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به برنامه‌های ورزشی هفته تربیت بدنی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در اکثر رشته‌ها، اجرای همایش‌های ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری، برگزاری همایش‌های مختلف به‌ویژه پیاده‌روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی در پارک‌های استان و ... از جمله برنامه‌های ورزشی این هفته خواهند بود.

فروغی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی در این هفته پر رنگ خواهد بود، تصریح کرد: گلباران گلزار شهداء، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، برگزاری همایش راهیان پیشرفت ویژه جوانان، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها، نشست جوانان با مدیرکل، مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان، برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج، مشاوره رایگان یک روز در هفته و... نیز از برنامه های فرهنگی هفته تربیت بدنی و ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان صحبت‌های خود به برنامه‌های عمرانی اداره کل اشاره و تصریح کرد: در حوزه عمرانی نیز برنامه‌هایی نظیر افتتاح استخر سرپوشیده کلهر وحدت فردیس، افتتاح زمین چمن مصنوعی زمین فوتبال روستای گوران گلینک طالقان، بازسازی و بهسازی استخر شهدای فردیس، به‌سازی سالن ورزشی شهدای فشند ساوجبلاغ و بهسازی سالن ورزشی آجین دوجین ساوجبلاغ در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541438

مهمترین اخبار ایران و جهان: