نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 17:00

حرکت دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم

رییس دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: در راستای فرمایشات رهبری، درصدد هستیم دانشگاه پیام نور هم در راستای سایر دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم بتواند ادامه فعالیت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم تقی‌زاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام‌نور زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور استان زنجان بیش از ۵ هزار دانشجوی فعال دارد، اظهار داشت: در ۹ مرکز و واحد‌های این دانشگاه ارائه خدمات آموزشی صورت می‌گیرد که جزو دانشگاه‌های پیام‌نور موفق کشور است.

رییس دانشگاه پیام نور کشور اضافه کرد: سعی می‌شود در سلسله نشست‌های امروز بتوانیم اقدامات راهبردی و برنامه‌های مفید و نیز ارتقای موازین فرهنگی، آموزشی و پژوهشی را در دستور کار دانشگاه پیام‌نور زنجان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: با توجه به رشته‌های دانشگاهی که دانشگاه پیام‌نور دارد و تقاضاهای که خواهد شد و پیرو مذاکره‌ای که با استاندار زنجان در ارتباط با ساماندهی رشته‌ها و همچنین ایجاد رشته‌های متناسب با بافت منطقه انجام شد امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم را هم در این زمینه داشته باشیم.

تقی‌زاده ادامه داد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درصدد هستیم دانشگاه پیام نور هم در راستای سایر دانشگاه‌ها به سمت دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم بتواند ادامه فعالیت داشته باشد.

 رییس دانشگاه پیام نور کشور با تأکید بر استقرار مراکز رشد و خانه‌های خلاق از جمله در دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان دارای یک خانه خلاق و دو هسته فناور دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکیدات استاندار زنجان، ما هم درصدد هستیم نسبت به ایجاد مراکز رشد مستقل و هم ایجاد هسته‌های فناور بیشتر و هم مراکز رشد مشترک با پارک‌های علم و فناوری در راستای خود‌ کفایی و خود ارتقای بیشتر و رفع  نیازمندی‌های خود استان زنجان در ابعاد متعدد تلاشمان را دوچندان کنیم.
 پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553238

مهمترین اخبار ایران و جهان: