نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 23:52

آغاز مرمت مناطق سیل‌زده گلستان با رمز یا زینب(س)

استاندار گلستان گفت: طی چند روز آینده تمامی راه‌های مواصلاتی، راه‌های بین مزارع باید مرمت شده و گل و لای موجود از تمامی خانه‌های روستایی به طور کامل تخلیه شود و در امر امدادرسانی هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرم و از فردا بازسازی و مرمت مناطق سیل‌زده استان با رمز یا زینب(س) آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، علی‌محمد زنگانه شامگاه شنبه در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌های گالیکش، گنبدکاووس و کلاله با حضوربا محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات شهرستان‌های شرقی گلستان ایجاد مرکز مدیریت بحران برای شرق استان یک موضوع بسیار واجب است.

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن طی روزهای پیش رو تمامی راه‌های مواصلاتی استان باید مرمت و شرایط تردد برای مردم فراهم شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل کشت محصولات کشاورزی قرار داریم سازمان جهاد کشاورزی با همکاری تمامی دستگاه‌ها نسبت به مرمت جاده‌های بین مزارع با سرعت اقدام کند و نباید در هیچ یک از شهرهای آسیب دیده از سیل مشکل کشت محصول داشته باشیم.

زنگانه با اشاره به آغاز عملیات بازسازی و مرمت مناطق سیل‌زده استان گلستان با رمز یا زینب(س)، تاکید کرد: اینکه گل و لای در خانه‌های روستایی باشد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرم.

این خبر در حال تکمیل است...

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568738

مهمترین اخبار ایران و جهان: