نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 09:02

انتقاد استاندار نسبت به دفاع ضعیف حقوقی‌ها از حق دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دفاع ضعیف حقوقی‌ها از حق دولت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید علی احمدزاده در نشست با مسئولان واحدهای بازرسی و حقوقی ادارات کل و سازمان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور صالحی مدیرکل بازرسی این استان مسوولان بازرسی استان کهگیلویه بویراحمد برگزار شد گفت: شما نمایندگان حاکمیت هستید از این رو باید در راستای نظارت بر کارها و جلوگیری از تخلفات عمل کنید.

وی گفت: وظیفه حقوقی‌ها نیز دفاع از حقوق دولت است

این مسوول با بیان این که در بخش حقوقی در کل کشور مشکل داریم گفت: بعضی وقت‌ها حقوقی‌ها خوب دفاع نمی‌کنند و دولت متضرر می‌شود باید بدانید که اگر دفاع نکنید مسوول هستید.

استاندار در ادامه خطاب به مدیرکل بازرسی استان گفت: آن تعداد دستگاهی که در استان بازرسی ندارند باید دفاتر بازرسی آنها برقرار شود اگر بازرسی نباشد مردم به چه کسی باید مراجعه کنند؟.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای جلسه از مسوولان بازرسی و حقوقی دستگاه‌ها خواست تا مشکلات را بیان کنند و به حرف بیایند و به آنها گفت حرف بزنید تا ما بشنویم که جایگاه شما کجاست؟ آیا مدیران به شما بها می‌دهند؟ اگر دستگاه‌ها قدرتمند باشند بخشی از حقوق حاکمیت و مردم را می‌گیرند.

سید علی احمدزاده خطاب به بازرسی‌ها و حقوقی‌ دستگاه‌های اداری استان گفت که شما چشم‌های بیدار نظام و دستگاه‌های دولتی هستید شما و حراست‌ها باید در کنار هم از مردم و دولت حمایت کنید.

وی خطاب آنها گفت: هم ما و هم شما می‌دانید که برخی از حقوق مردم در جریان‌های سیاسی و دوستی‌ها و پارتی‌بازی‌ها تضییع می‌شود شما نباید اجازه این کار را بدهید مدیرکل بازرسی استانداری هم با شما همکاری می‌کند.

استاندار در ادامه گفت: شما همه مجموعه متصل به هم هستید و باید پشتوانه داشته باشید.

وی از پرونده‌ها سخن به میان آورد و گفت بعضی جاها عده‌ای روی زمین‌هایی با ارزش دست گذاشته شدند و می‌گویند که مال ماست و البته کارشناسان حقوقی نیز دفاع ضعیفی کرده اند.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589182

مهمترین اخبار ایران و جهان: