نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 12:59

نامه اعتراضی نماینده ارومیه در مجلس به فرماندار

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتشار نامه‌ای خطاب به فرماندار ارومیه اعتراض خود را مبنی بر عضویت یکی از اعضای ائتلاف‌های انتخاباتی در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ارومیه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای خطاب به فرماندار ارومیه اعتراض خود را مبنی بر عضویت یکی از اعضای ائتلاف‌های انتخاباتی در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ارومیه اعلام کرد. 

جلال‌زاده در این نامه با اعتراض به این عضویت اعلام کرده است:

برادر گرامی جناب آقای عماری

فرماندار محترم شهرستان ارومیه 

سلام علیکم

نیازی به توضیح نیست که مدیران، مسئولان و دست اندر کاران اجرایی انتخابات باید از هرگونه اتصال و ارتباط با گروه ها،جریانات، احزاب و تشکل های سیاسی به دور باشند تا شائبه حمایت از فرد یا جریان سیاسی خاص در برگزاری انتخابات در اذهان متبادر نگردد. 

از آنجائیکه یکی‌از اعضای ارشد ائتلاف های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ارومیه بعنوان عضو هیات اجرایی انتخابات در شهرستان ارومیه معرفی شده اند و بنا به اطلاع موثق این تشکل سیاسی هفته گذشته نیز با حضور مهمانانی از تهران جلسه ایی را به همین منظور در ارومیه تشکیل داده اند. 

باتوجه به مغایرت مسئولیت همزمان ایشان در جایگاه عضو هیات اجرایی انتخابات و عضویت در یک تشکل سیاسی فعال در استان، از جنابعالی می خواهم نسبت به این موضوع و در خصوص چگونگی عضویت و ادامه حضور ایشان در هیات اجرایی شهرستان ارومیه توضیحاتی را برای اینجانب، دیگر نامزدهای انتخاباتی و تنویر افکار عمومی ارائه فرمایید. 

شایان ذکر است افزایش مشارکت آحاد مردم از هر گرایش سیاسی در انتخابات پیش رو و اعتماد مردم به مسئولین اجرایی بایستی سرلوحه همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. 

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566282

مهمترین اخبار ایران و جهان: