نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 12:10

معاون رئیس جمهور سخنران روز ۱۳ آبان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد زمان و مکان راهپیمایی ۱۳ آبان را اعلام کرد.

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:  جنایات آمریکا در سیزده آبان سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ دلیل نام‌گذاری این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد هدف از راهپیمایی ۱۳ آبان را تبیین استکبار ستیزی دانست و عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست‌های ظالمانه و خصمانه آمریکا که منطقی عقلائی است.

وی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شرارت‌ها، ترورها، نژاد پرستی و جنایت‌هایی که مرتکب شده، گفت: صحنه گردان جنگ غزه آمریکا است.

این مسوول با بیان اینکه اسرائیل دچار فروپاشی و اضمحلال شده است، گفت: اگر کمک‌های و حمایت‌های آمریکا طی این سال‌ها نبود رژیم کودک کش جعلی صهیونیستی زودتر از این‌ها باید از بین می‌رفت.

خاضع با بیان اینکه مسوولیت تمام جنایت‌های در غزه، عراق، سوریه و حتی اوکراین آمریکا است، گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال مهمتر و متفاوت تر از سال‌های گذشته است و مردم استان همزمان با ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل حمایت خود از مردم غزه را اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مراسم ۱۳ آبان روز شنبه در تمام شهرها و تعدادی از روستاها برگزار می‌شود. در مرکز استان راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفت تیر آغاز به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در اجتماع راهپیمایان مرکز کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556338

مهمترین اخبار ایران و جهان: