نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 12:38

تناقض در اظهارات: آیا رشد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند واقعی است یا خیالی؟

تناقض در اظهارات درباره رشد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند ، سوالی بر سر واقعیت‌ها و ادعاها ایجاد میکند آیا رشد چشمگیری رخ داده است یا تناقض در اظهار نظرها نشانگر واقعیت‌های دیگری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند چندی پیش مدعی شد صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری منتج به قرارداد در منطقه ازاد اروند رشد ۱۰۰ درصدی  داشته است.

روح‌الله  خزایی گفته بود با اشاره به ارتقاء سازمان منطقه آزاد اروند در شاخص‌های اقتصادی در شش‌ ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال شاخص‌های میزان تقاضای مشارکت در سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه، واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران، صدور مجوزهایی که منتهی به عقد قرارداد شده، صادرات، واردات، درآمد و جذب سرمایه‌گذاری رشد چشمگیری داشته‌اند.

اما معاون حقوقی رییس جمهور در سفر اخیر خود به خوزستان و بازدید از منطقه آزاد اروند اعلام کرد سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند بر اساس توقعات انجام نشده است و متاسفانه در بخشی از زمین‌های این‌منطقه به امر تولید و یا کشاورزی پرداخته نشده است.

وی تاکید کرد: بدون هیچ‌ پنهان کاری باید مسائل و مشکلات در بخش‌های مختلف به رئیس جمهور ارائه شود تا برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم اقدامات لازم انجام شود.

این  اظهارات متناقض نشان می‌دهند که ارقام و ادعاهای مطروح شده توسط روح‌الله خزایی و معاون حقوقی رییس جمهور با یکدیگر سازگار نیستند و واقعیت‌های عملی در منطقه ازاد اروند با ادعاهای معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند  درباره رشد چشمگیر در شاخص‌های اقتصادی همخوانی ندارد و وضعیت واقعی در این منطقه ممکن است از آنچه ادعا شده است، متفاوت باشد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561838

مهمترین اخبار ایران و جهان: