نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 02:28

لیگ قهرمانان اروپا| حذف منچستر یونایتد در شب بازگشت دیدنی رئال مادرید

در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد با شکست مقابل بایرن مونیخ از این رقابت حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30، 6 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها منچستر یونایتد به مصاف بایرن مونیخ رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده آلمان به پایان رسید تا شیاطین سرخ با قرار گرفتن در قعر جدول، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شوند.

یونایتد در این بازی نیز در خط حمله بی زهر بود و نتوانست موقعیت‌های خوبی روی دروازه نویر ایجاد کند. این تیم حتی نتوانست به لیگ اروپا نیز صعود کند تا حذفی تحقیرآمیز را به ثبت رساند.

رئال مادرید نیز در دیداری تشریفاتی به مصاف اونیون برلین رفت و با درخشش خوسلو به برتری 3 بر 2 رسید تا با اقتدار و 6 برد راهی مرحله حذفی شود.

نتایج کامل به شرح زیر است:

گروه A

منچستر یونایتد صفر – بایرن مونیخ یک
گل: کینگزلی کومان

کپنهاگن دانمارک یک – گالاتاسرای صفر
گل: لوکاس لراگر برای کپنهاگن

بایرن مونیخ با 16 امتیاز با اقتدار راهی مرحله حذفی شد و کپنهاگن با 8 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان اضافه شد. تیم گالاتاسرای با 5 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و به لیگ اروپا رسید و منچستر یونایتد نیز با 4 امتیاز از این رقابت حذف شد.

 

گروه B

آیندهوون یک – آرسنال یک
گل‌ها: ورتشن برای آیندهوون / انکتیا برای آرسنال

لانس 2 – سویا یک
گل‌ها: فرانکوسکی (گل به خودی) و فولگینی برای لانس / راموس (پنالتی) برای سویا

در این گروه،‌آرسنال به عنوان صدرنشین به همراه آیندهوون راهی مرحله حذفی شد و تیم لانس نیز به لیگ اروپا رسید. سویا نیز تنها با 2 تساوی و 4 باخت و قرار گرفتن در قعر جدول،حذف شد.

گروه C

اونیون برلین 2 – رئال مادرید 3
گل‌ها: وولند و کرال برای اونیون برلین / خوسلو (2 گل) و سبایوس برای رئال

ناپولی 2 – براگا صفر
گل‌ها: ساتچی (گل به خودی) و اوسیمن برای ناپولی

رئال مادرید با 6 برد و 18 امتیاز با اقتدار به مرحله حذفی رسید و ناپولی نیز با 10 امتیاز صعود کرد. براگا با 6 امتیاز راهی لیگ اروپا شد و اونیون برلین با 2 امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم، از این رقابت حذف شد.

گروه D

اینتر میلان صفر – رئال سوسیداد صفر

سالزبورگ یک – بنفیکا 3
گل‌ها: سوسیچ برای سالزبورگ / دی ماریا، رافا سیلوا و کابرال برای بنفیکا

رئال سوسیداد با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین و اینتر با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله حذفی شدند. بنفیکا که توانست در دقیقه 93 گل سوم را مقابل سالزبورگ به ثمر رساند به رده سوم صعود کرد تا بتواند راهی لیگ اروپا شود. سالزبورگ نیز به دلیل باخت در لحظه پایانی به رده چهارم رسید و حذف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603138

مهمترین اخبار ایران و جهان: