نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 14:26

رژیم جعلی صهیونسیتی بویی از انسانیت نبرده است

امام‌جمعه اهل سنت گچینِ پایین گفت:‌ جنایت گسترده رژیم کودک‌کُش اسرائیل در غزه غیرقابل تصور بوده و تنها کسانی چنین اقداماتی انجام می‌دهند که انسان نبوده و بویی از انسانیت نبرده باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسن نیک ‌بنیاد امام جمعه اهل سنت گچین، امروز ضمن محکومیت جنایات اسراییل کودک‌کُش،‌ اظهار کرد: حساب این‌ رژیم غاصب صهونیستی از انسان‌ها جدا است چرا که انسانیت دارای مرتبه و جایگاه والایی است که آنها بوی از آن را نبرده اند.

وی ادامه داد:‌ تجمعات و محکومیت مردم گچین پایین و همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به امید خدا نتیجه خواهد داشت.

امام جمعه گچین پایین بیان کرد: به سهم خود این حرکت زشت و کودک کشی رژیم صهیونیستی غاصب را به شدت محکوم می‌کنیم، اگر فرزندان ما بیمار شوند شب تا به صبح خواب نمی‌رویم چه برسد که جلوی چشمان‌مان از بین بروند و در سخت ترین شرایط جان ببازند.

شیخ نیک‌بنیاد اظهار کرد:‌ اکنون فرزندان خانواده‌های فلسطینی، کودکان و زنان باردار و نوزدان بی‌گناه به دست جنایتکاران صهیونیست و با حمایت همیپمانانش از بین می‌روند و آتش‌بس موقت توسط آمریکا وتو می‌شود و این ناشی از ضعف آن‌هاست، ضعف آمریکا و انگلیس را نشان می‌دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603738

مهمترین اخبار ایران و جهان: