نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 13:31

آماده باش هلال احمر در پی صدور هشدار هواشناسی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان زنجان در پی هشدار نارنجی هواشناسی، در ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای امدادرسانی به حوادث احتمالی، آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان در ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت راه‌های مواصلاتی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از این تعداد پایگاه‌ها ۱۲ مورد ثابت و دو پایگاه امداد ونجات نیز در قره درق ماهنشان و قره آقاج در جاده خدابنده _ ابهر موقت هستند.
وی افزود: در این پایگاه‌ها هفت مرکز امدادی نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها برای ارائه خدمات امدادی در آماده‌باش هستند.
هاشمی تاکید کرد: هلال احمر با به کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت‌های خود در هر شرایطی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و پاسخگویی به حادثه دیدگان ناشی از حوادث آماده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی و بدون‌ محدودیت زمانی تماس بگیرند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578682

مهمترین اخبار ایران و جهان: