نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 09:53

تسریع در تعیین تکلیف کالاهای تملیکی استان بوشهر

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: همراهی دستگاه قضا موجب تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی استان شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری و مختاری معاون دادستان استان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی بازدید به عمل آوردند.

رییس کل دادگستری و معاون دادستان استان پس از بازدید از انبار اموال تملیکی بوشهر، نحوه نگهداری و روند تعیین تکلیف کالاها را بررسی و از همراهی دستگاه قضا، در مواجهه اموال تملیکی با چالش ها و موانع موجود در روند تعیین تکلیف و جلوگیری از تضییع بیت المال خبر دادند.

سید علی عسکری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری و قدردانی از همراهی و حمایت مقامات دستگاه قضا از اموال تملیکی، اظهار داشت: در سال های اخیر مقامات دادگستری و دادستانی استان اقدامات شایسته و چشمگیری در روند تعیین تکلیف پرونده های در اختیار این سازمان انجام و در مواجهه با چالش های موجود در کنار اموال تملیکی بوده اند که از عوامل موفقیت و ثبت رکوردهای این اداره کل در سال ها و ماه های اخیر در کشور بوده است.

وی از تسریع در روند تعیین تکلیف کالاهای ضبطی، قاچاق و متروکه انبارهای گمرکات شمال و جنوبی استان که در دوماه گذشته تحویل و به انبار مرکزی استان انتقال داده شده اند، با همکاری و همراهی مقامات قضا و بازرسی خبر داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594338

مهمترین اخبار ایران و جهان: