نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 16:14

ثبت روزانه ۶ هزار و ۵۷۹ تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان‌شمالی

معاون فنی‌ و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی گفت: روزانه به طور متوسط ۶ هزار و ۵۷۹ تردد وسایل نقلیه طی ۸ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد.

علی ربانی، معاون فنی‌ و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: روزانه به طور متوسط ۶ هزار و ۵۷۹ تردد وسایل نقلیه طی ۸ ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد.

وی گفت: در این مدت بیش از ۷ میلیون و ۱۳۸ هزار وسیله نقلیه وارد استان و بیش از ۷ میلیون و ۱۴۹ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که به ترتیب ۵.۱۷ درصد و ۵.۰۵ درصد افزایش در مقایسه با سال قبل را نشان می‌دهد.

معاون فنی‌ و راه‌های روستایی خراسان‌شمالی کل تردد در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی را ۷۳ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۹۴ ذکر کرد و با اشاره به افزایش ۳ درصدی نسبت به سال گذشته افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محور بجنورد به اسفراین و کمترین تردد در محور گراتی به صفی‌آباد و بالعکس ثبت شده است.

ربانی با بیان اینکه بیشترین سرعت متوسط تردد مربوط به محور شیروان به فاروج و بالعکس است، بیان کرد: بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید به گرمه و بالعکس و بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور صفی آباد به گراتی و بالعکس به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در این بازه زمانی مربوط به محور میامی به گرمه و بالعکس بوده است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589638

مهمترین اخبار ایران و جهان: