نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 12:16

با مقصران احتمالی فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد برخورد می‌شود

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از بررسی علل فوت 6 نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد توسط دادستان مرکز استان و ارائه گزارش در این خصوص با مقصران احتمالی حادثه برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد در خصوص علل فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد و بررسی این حادثه، گفت: دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری به این موضوع ورود پیدا کرده و این بهترین راهکار جهت رسیدگی به مسئله است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از بررسی علل وقوع حادثه در بیمارستان هاجر شهرکرد توسط دادستان مرکز استان و ارائه گزارش در این خصوص با مقصران احتمالی حادثه برخورد می‌شود.

وی با اشاره به حساس شدن جامعه نسبت به موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد، افزود: انتشار خبرهای کذب در خصوص این مسئله تنها موجب خدشه‌دار شدن روح و روان مردم خواهد شد چرا که ممکن است در حال حاضر نوزادان دیگری نیز در این بیمارستان بستری و تحت مراقبت باشند.

جعفری عنوان کرد: پس از بررسی موضوع توسط دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری نمایندگان مجلس نیز پیگیر موضوع خواهند بود چرا که این مسئله با حقوق مردم در ارتباط است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534882

مهمترین اخبار ایران و جهان: