نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 23:02

برنامه جدید سپاه استان سمنان برای اردوهای راهیان نور

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان از تدوین برنامه جدید سپاه استان سمنان برای اردوهای راهیان نور خبر داد که در قالب آن، دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان هم معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حیدر عربی، مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در رویکرد جدید برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی مناطق عملیاتی جنوب کشور، بازدید از دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان سمنان از هفته اول آذرماه سال جاری اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با هدف اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان سمنان در حال اجراست.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با تأکید بر اهمیت نقش جهاد تبیین و امیدآفرینی در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: بر اساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی، صنعتی و فناوری‌های مختلف در استان خوزستان، برنامه بازدید از مکان‌هایی همچون سد کرخه و پروژه‌های مختلف صنعتی و نفتی با هدف آشنایی نوجوانان با این دستاوردها و تجلی دانش بومی متخصصان و صنعتگران ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

عربی افزود: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی و استمرار ارتباط با زائران در فضای مجازی و شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی داخلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اردوگاه شهید شوکت‌پور در شهرستان اندیمشک و همچنین اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر با حضور خادمان شهدای خواهر و برادر با ارائه خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های متنوع فرهنگی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591738

مهمترین اخبار ایران و جهان: