نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 08:47

کشف 58 تن نهاد دامی احتکار شده در آذرشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 58 تن انواع نهاده‌های دامی احتکار شده به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس زاده اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و با هدف پیشگیری از ورود کالای خارجی ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی،فردی که اقدام به احتکار انواع نهاده‌های دامی کرده بود را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار شناسایی شده مقدار ۵۹۰ کیسه گندم، ۲۴۰ کیسه جو، ۱۴۵ کیسه ذرت، ۵۴ کیسه سبوس ذرت و ۱۴۸کیسه کنسانتره دامی و ۴۹کیسه سبوس گندم و ۸ کیسه  گاودانه که مجموعا حدود ۵۸ تن نهاده دامی را کشف کردند.

عباس‌زاده با بیان این که بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق دپو کشف شده ۱۰ میلیارد  اعلام شده است،گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد جدی پلیس با هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا تهدیدی جدی برای تولید داخلی کشور است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه قاچاق و احتکار کالا مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593038

مهمترین اخبار ایران و جهان: