نیوز سیتی!
26 آبان 1402 - 18:14

اقدامات دولت مردم را به نظام دلگرم کرده است

امام جمعه بروجرد گفت: دولت با  کارهای زیربنایی خوبی که انجام داده مردم را به نظام دلگرم کرده است.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد بیان کرد: تخریب بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان و کادر درمانی اوج جنایت رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: ریشه این جنایت‌ها حرام‌زادگی و حرام‌خواری رژیم صهیونیستی است، اسرائیل نمی‌تواند جنگ را ادامه دهد و حزب‌الله از شمال وارد شده و به شدت آنها را به هلاکت می رساند.

امام جمعه بروجرد گفت: ادامه این جنگ به ضرر آنهاست و جبهه مقاومت توان خود را به کار گرفته و عرصه را بر آنها تنگ کرده است.

حسینی عنوان کرد: سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال بختیاری و استقبال مردم نشان می‌دهد مردم به نظام علاقمند و مدافع انقلاب هستند و از سوی دیگر دولت با کارهای زیربنایی خوبی که انجام داده مردم را به نظام دلگرم کرده است.

امام جمعه بروجرد گفت: لرستان نتوانسته به خاطر ضعف مدیریت پیشرفت کند، وقتی مدیری ضعیف است چرا عوض نمی‌شود؟

حسینی افزود: استان لرستان مظلوم است در حالی که ما مدیران قوی داریم اگر در استان کم کار شده به خاطر ضعف مدیران است و دولت در جابجایی مدیران ضعیف دقت نماید.

وی بیان کرد: برخی مدیران ضعیف هستند و تقوای لازم را ندارد و به جای اینکه برداشته شود، جابجا می‌شود و این مشکلی را حل نمی‌کند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  گفت: حضرت زینب(س) بزرگترین پرستار بود، او در کربلا هم عزادار و هم پرستار کودکان و امام بیمار بود.

حسینی افزود: پرستاری شغل بسیار سختی است و پرستاران حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهند، اگر پرستاران صبر کنند ثواب و فضیلت زیادی دارد. 

امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج یک گروه نیست بلکه یک فرهنگ است و فرهنگ آن ایمان و اعتقاد و مدیریت جهادی است.

حسینی افزود: بسیج فرهنگ ایثار و قناعت و شجاعت است، بسیج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است.

پایان پیام»

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575438

مهمترین اخبار ایران و جهان: