نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 18:04

نمایش اجساد بیگانگان در کنگره مکزیک

کنگره مزیک شاهد یک رویداد منحصر به فرد بود و طی جریان استماع عمومی نمونه‌هایی از اجساد یوفوها به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ایندیپندنت، طبق گزارش ها 2 جسد که ادعا می شود مربوط به بیگانگان است در جریان استماع عمومی کنگره مکزیک، نشان داده شد. این نمایش بلافاصله پس از پخش چندین ویدئو نشان دهنده یوفوها و پدیده های ناشناس انجام شد. این جلسه به صورت زنده پخش شد.

این 2جسد که گفته می‌شود از یک گونه بیگانه غیر انسانی و حداقل هزار سال قدمت دارند در معرض دید عموم قرار گرفتند. رسانه‌های مکزیکی حتی گزارش دادند که جیمی مائوسان، روزنامه‌نگار و یوفولوژیست، تحت سوگند شهادت داده که نمونه‌های مومیایی شده بخشی از تکامل زمینی ما نیستند.

مائوسان حتی به اعضای دولت مکزیک و مقامات ایالات متحده فیلم هایی از یوفوها و پدیده های ناشناس را نشان داد.

 

او گفت، همانطور که رسانه های مکزیکی نقل می کنند، این نمونه ها بخشی از تکامل زمینی ما نیستند. اینها موجوداتی نیستند که از لاشه یک بشقاب پرنده پیدا شده باشند بلکه آنها در معادن دیاتوم یافت شدند که فسیل شدند.

مائوسان ادعا کرد که این نمونه‌ها توسط دانشمندان دانشگاه مستقل ملی مکزیک مورد مطالعه قرار گرفته‌اند که شواهد دی‌ان‌ای را با استفاده از تاریخ‌گذاری رادیوکربن به دست آورده‌اند. در پی مقایسه‌های انجام شده با سایر نمونه‌های دی‌ان‌ای مشخص شد که بیش از 30 درصد از دی‌ان‌ای نمونه‌ها ناشناخته است، او حتی عکس‌های اشعه ایکس نمونه‌ها را نشان داد. در این میان کارشناسان شهادت دادند که یکی از نمونه‌ها اجساد دارای تخم‌هایی در داخل آن بودند.

 

 

ادعاهای مائوسان در مورد اجساد مومیایی شده بیگانگان در سال 2017قبلاً رد شده بود و جسد مومیایی شده ای که او ادعا می کرد منشاء بیگانه دارد، متعلق به یک کودک انسان بود.

 

در ماه گذشته نیز کنگره ایالات متحده شاهد حضور 3 افشاگر و سخنان آن ها در مورد مخفی کردن اطلاعات بشقاب پرنده ها توسط دولت آمریکا بود. اکنون، کنگره مکزیک رویداد مشابهی را برگزار کرده که در صورت اثبات ادعاهایش می تواند نقطه عطفی در توسعه تمدن بشری تلقی شود و احتمالاً باعث افزایش علاقه به حیات فرازمینی و بشقاب پرنده ها خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498782

مهمترین اخبار ایران و جهان: