نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 12:13

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج_ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم عزاداری دسته ها و هیئت های مذهبی به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا افتخاری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در راستای سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) برنامه‌های مختلف عزاداری در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه از ساعت ۹ و ۳٠ دقیقه دسته‌های عزاداری در میدان هفتم تیر شهر یاسوج عزاداری می‌کنند، تصریح کرد: شنبه ۲۵ شهریور مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در ساعت ۹ و ۳٠ دقیقه صبح دسته‌های عزاداری از مسجد صاحب‌الزمان (عج) یاسوج به سمت میدان شهدای هفتم تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی این شهر عزاداری و سینه‌زنی می‌کنند.

افتخاری با اشاره به اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی استان به مشهد مقدس، تصریح کرد: با همکاری شکل گرفته با آستان قدس رضوی و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، اعضای هیئت‌ها به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: این افراد در شب شهادت امام رضا (ع) در حرم و بخش رواق امام خمینی (ره) به صورت سنتی استان عزاداری به عزاداری خواهند پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1498038

مهمترین اخبار ایران و جهان: