نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 15:00

دستگاه‌های برتر اردبیل معرفی می‌شوند

اردبیل- معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در قالب جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های برتر استان اردبیل بعد از مراحل مختلف ارزیابی معرفی و از آنها تجلیل می‌شود.

میرکریم عبادی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مراحل استخراج و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بعد از طی شدن مراحل مختلف به تأیید نهایی مسئولان استانی رسیده تا بر اساس تصمیم‌گیری نهایی شورای راهبری، دستگاه‌های برتر در ۶ گروه معرفی و از برترین‌ها تجلیل شود.

وی تصریح کرد: این ارزیابی‌ها در ۶ گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها، تولیدی، خدماتی، فرهنگی، علمی و آموزشی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی و عموم، امنیتی و قضائی انجام خواهد شد.

معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در هر یک از این گروه‌ها دستگاه‌های برتر استانی معرفی شده و از آنها در قالب جشنواره شهید رجایی تجلیل می‌شود.

عبادی افزود: در بخش ویژه نیز از دستگاه‌های برتر و موفق با محوریت رونق تولید و مصوبات سفر رئیس جمهور که بهترین عملکرد را داشتند، تجلیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تصمیم نهایی در روزهای آینده آئین تجلیل از برترین‌ها انجام می‌شود تا ما بعد از یک سال فعالیت دستگاه‌های اجرایی بتوانیم قدردان مجموعه‌های اجرایی و خدماتی در اردبیل باشیم که سعی کردند در یک سال گذشته در سنگر خدمت‌رسانی به مردم موفق عمل کنند.

ثبت اطلاعات کارکنان دولت در سامانه «پاکنا»

معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اضافه کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اطلاعات کارکنان خود را در سامانه «پاکنا» به ثبت برسانند.

عبادی بیان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در برخی از دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است ولی قرار است در کلیه دستگاه‌های اجرایی این فرآیند عملیاتی شود تا پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان از طریق این سامانه انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم با این اقدام در کنار ساماندهی نیروی انسانی، پرداختی‌ها به صورت شفاف انجام شود.

عبادی در مورد آزمون‌های استخدامی نیز تصریح کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش مراحل گزینش و مصاحبه را طی می‌کند و امیدواریم در نیمه دوم امسال جذب این نیروها را شاهد باشیم.

معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در قالب طرح «شهید زین‌الدین» آزمون استخدامی پیمانی ۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار خواهد شد که در نیمه دوم سال مراحل ثبت‌نام و برگزاری آزمون را به صورت استانی شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491238

مهمترین اخبار ایران و جهان: