نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 16:57

راهبرد دولت سیزدهم اشتغال پایدار و رشد تولید است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: راهبرد دولت سیزدهم در استان اردبیل پایداری اشتغال و پیش‌گیری از رکود یا تعطیلی در واحدهای تولیدی و پروژه‌های عمرانی است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان بعدازظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت در شهرستان نمین اظهار کرد: صداقت، مسئله‌محوری و تلاش شبانه‌روزی از ویژگی دولت حاضر بوده و توانسته است با حل ریشه‌ای مشکلات، مسائل مختلف استان اردبیل را پیگیری کند.

وی افزود: حساسیت تیم دولت در استان اردبیل نسبت به پایداری اشتغال و پیش‌گیری از رکود یا تعطیلی در واحدهای تولیدی و پروژه‌های عمرانی به حدی است که تقریبا چالشی جدی در حوزه‌های مختلف کارگری و کارفرمایی نداشته‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب و بی‌بدیل برای بیان دستاوردهای دولت در شهرستان‌ها است.

قاسمیان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در کشور از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند که در سایه هماهنگی و هم‌افزایی می‌توانند سرعت حرکت و خدمت‌رسانی را تا حد رضایت کامل مردم، افزایش دهند.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری اردبیل به‌دنبال حل ریشه‌ای مسائل است، گفت: مسؤولان اگر روی علت مشکلات و مسائل متمرکز شوند، با کم‌ترین زحمت بیش‌ترین توفیقات را کسب خواهند کرد.



آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در نمین

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تشریح کرد: همزمان با هفته دولت بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۲۴ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان نمین با اعتبار نزدیک به ۸۴۰میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۹۳ نفری انجام شد.

قاسمیان بیان کرد: واحد تولید خوراک دام و طیور امیران با ۵۵میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر در شهرک صنعتی شماره ۲،از جمله پروژه‌های اقتصادی بود که به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: همچنین ورودی جدید شهر نمین با هزینه‌کرد ۲۵میلیارد تومان از جمله پروژه‌های عمرانی است که زیر بار ترافیک رفت و ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان نمین با اعتبار ۶.۵ میلیارد تومان نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی بود که به‌مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471838

مهمترین اخبار ایران و جهان: