نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 14:31

افتتاح ۴۲ پروژه عام المنفعه در بخش لشت نشاء رشت

رشت- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۴۲ پروژه عام المنفعه با اعتباری حدود ۵۳ میلیارد تومان در بخش لشت نشاء رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در بخش لشت نشاء رشت اظهار کرد: اینکه امروز می‌بینیم با وجود مشکلات فراوان دشمن ساز و تحریم‌های یکطرفه و ظالمانه، فرزندان ایران اسلامی مصمم و خود باور، دست به کارهای بزرگی زده و نام ایران را در همه جای جهان پرآوازه کرده‌اند؛ وامدار شهیدانی هستیم که با نثار خون خود وظیفه پر مسئولیت دفاع از آنچه را که شهید سلیمانی حرم جمهوری اسلامی نامید بر عهده ما نهاده‌اند.

عاشوری با اشاره به تأثیر مستقیم طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در رونق مناطق و تقویت چرخه اقتصاد نواحی شهری و روستایی افزود: پروژه‌های مختلفی در حوزه بهسازی و آسفالت راه روستایی، توسعه و تقویت شبکه برق، تبدیل شبکه سیم مسی برق به کابل خود نگهدار، احداث چمن ورزشی و امکان تفریحی از جمله خدماتی بود که در هفته دولت امسال تقدیم مردم بخش لشت نشاء گردید.

وی ادامه داد: یکی از نخستین اولویت‌های دولت مردمی ایران قوی در برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها، تکمیل هر چه سریع‌تر طرح‌های مطالعه شده و در دست اجرا و همچنین خودداری از بهره برداری‌های نیم بند است تا هر چه زودتر فواید پروژه‌ها قابل استفاده در مسیر توسعه شهرستان باشد.

گفتنی است، در مراسم امروز بهره برداری از طرح‌های هفته دولت بخش لشت نشاء در مجموع ۴۲ پروژه در سرفصل‌های خدماتی و عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473238

مهمترین اخبار ایران و جهان: