نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 13:23

شمایل سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر هندبال

سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال عصر امروز(دوشنبه) آغاز می‌شود و استان اصفهان مانند فصل گذشته با حضور ۴ نماینده در لیگ برتر هندبال رکورددار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان ایران عصر امروز(دوشنبه ۱۳ شهریور ماه) با برگزاری دیدار‌هایی در شهر‌های مختلف ایران برگزار می‌شود.

استان اصفهان مانند فصل گذشته با حضور ۴ نماینده در لیگ برتر هندبال رکورددار است؛ فولاد مبارکه سپاهان، سپاهان‌نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز نمایندگان نصف‌جهان در لیگ برتر خواهند بود.

تیم هندبال سپاهان که در فصل گذشته مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت، در فصل جدید با انتخاب شهداد مرتجی به عنوان سرمربی خود رویکرد استفاده از جوانان و بازیکنان بومی شهر اصفهان را در پیش گرفته است.

امین مظفر، محمدرضا امیری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان، محمدحسین خادمی،
فرهاد شفیعی، صابر حیدری، حسن مومنی، محمدرضا کاظمی، علی مانیان، وحید مسعودی، یونس نصیری، مهدی بهنام‌نیا و پارسا دهقانی بازیکنانی هستند که تا این لحظه با سپاهان به توافق رسیدند و در فصل جاری پیراهن طلایی بر تن خواهند کرد.

شهداد مرتجی، سرمربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با هدف‌گذاری این تیم برای سی و ششمین دوره لیگ برتر می‌گوید: توجه به سیاست‌گذاری‌ هیات‌مدیره باشگاه برای فصل جاری، تصمیم بر این شد تا بیشتر از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم، در حال حاضر ۹۰ تا ۹۵ درصد تیم را بازیکنان اصفهانی تشکیل می‌دهند.

در نخستین هفته لیگ برتر هندبال، تیم سپاهان در شهرآورد نصف‌جهان مهمان تیم پرواز هوانیروز است که این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید سجادی برگزار می‌شود.

گیتی‌پسند نیز از ساعت ۱۶ در سالن شهید سجادی به مصاف زغال‌سنگ طبس می‌رود.

دیدار نفت و گاز گچساران و سپاهان‌نوین نیز به زمان دیگری موکول شده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484782

مهمترین اخبار ایران و جهان: