نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 18:05

باند سارقان خودرو در ارومیه منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام باند 3 نفره سرقت با اعتراف به سرقت 15 دستگاه خودرو در ارومیه و کرج، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،‌ سرهنگ صادق شکری رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجا‌غربی از انهدام باند 3 نفره سرقت با اعتراف به سرقت 15 دستگاه خودرو در ارومیه و کرج، خبر داد .

 وی اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

 شکری افزود: کارآگاهان در نهایت رد پای یک باند ۳ نفره از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجا‌غربی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد:  متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت خودرو در شهرهای ارومیه و کرج اعتراف کردند که در این خصوص ۵ دستگاه خودروی سرقتی از آنان کشف و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ شکری در پایان خاطر نشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع  و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1475782

مهمترین اخبار ایران و جهان: