نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 09:42

به لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم نه دیدار با استقلال/ مشکل عربستان است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد هدف اول این تیم حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان است. هر چند برابر تیم های عربستانی کار سختی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ترابی بعد از پیروزی در هفته چهارم لیگ اظهار داشت: بازی خوبی بود و سه امتیاز را در این شرایط سخت گرفتیم و امیدوارم این روند رو به جلو را تا بازی های آسیایی ادامه بدهیم.

وی در مورد حواشی رخ داده در این مسابقه و پرتاب بطری از سوی تماشاگران گفت: خیلی متوجه حاشیه ها نشدم اما برخی چیزها طبیعی است هرچند امیدوارم این پرتاب بطری را در جاهای دیگر نبینیم.

ترابی در مورد برنامه در تطعیلی لیگ و اینکه گذرنامه‌اش را به فدراسیون برای سفر با تیم ملی به بلغارستان داده یا نه عنوان کرد: ۵۰- ۶۰ بازیکن گذرنامه داده‌اند. من خبری از فهرست تیم ملی ندارم. تصور می‌کنم گل محمدی چند روزی به ما استراحت بدهد.

بازیکن پرسپولیس در مورد دربی گفت: ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و بعد باید دربی را برگزار کنیم. فکر می کنم برنامه بازی ها این‌گونه باشد. فعلا به لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم و پس از آن سراغ دربی می‌رویم.

وی در مورد حریفان قدرتمند عربستانی و بازی در زمین بی طرف گفت: بازی های سختی در آسیا داریم و برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران به لیگ قهرمانان خواهیم رفت تا نتایج خوبی بگیریم. مشکل در آسیا فقط تیم های عربستانی هستند که امیدوارم این مشکل حل شود و اگر کمک داور ویدئویی بیاید سایر دیدارهای آسیایی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478182

مهمترین اخبار ایران و جهان: