نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:32

اعلام پایان بازسازی خوی تا چند ماه آینده

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از کمک 127 میلیارد تومانی به خسارت دیدگان در زلزله خوی خبر داد و گفت: تا کنون برای 14 هزار واحد پایان کار صادر شده است و بقیه هم با پیشرفت فیزیکی قابل توجه تا چند ماه آینده تکمیل و پایان بازسازی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران، سهم استان از مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی را 4 هزار و 500 واحد اعلام و اظهار کرد: 96 درصد این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌ و 3 هزار و 900 واحد هم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از مقاوم سازی 58 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در استان خبر داد و افزود: با توجه به فراهم شدن موقعیت از جمله سفر مسؤولان کشوری تعداد واحدهای مقاوم‌سازی سالانه به 5 هزار و 500 واحد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: با اضافه شدن تعداد واحدهای مقام سازی شده، تا چند سال آینده به 20 هزار واحد مسکن روستایی خواهد رسید.

خواجه‌ای به معین بودن زنجان برای استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: شهر خوی منطقه عملیاتی بنیاد مسکن زنجان انتخاب شده که 42 هزار و 500 واحد مسکونی توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفته و خسارت برای 24 هزار واحد مورد تایید قرار گرفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از کمک 127 میلیارد تومانی به خسارت دیدگان در زلزله خوی خبر داد و افزود: تا کنون برای 14 هزار واحد پایان کار صادر شده است و بقیه هم با پیشرفت فیزیکی قابل توجه تا چند ماه آینده تکمیل و پایان بازسازی اعلام خواهد شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493038

مهمترین اخبار ایران و جهان: