نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 18:06

۲ نمایش از خلخال در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی پذیرفته شد

خلخال-رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: ۲ نمایش «وانی کوچک» و « پره چیلر» از خلخال در جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی پذیرفته شدند.

مهیار سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از راهیابی ۲ نمایش از خلخال به جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی خبر داد و اظهار کرد: نمایش «وانی کوچک» و نمایش «پره چیلر» از خلخال در بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی پذیرفته شدند.

وی افزود: هیئت ارزیابی و انتخاب «بخش دانشجویی» بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی متشکل از امین جعفرزاده، فرزاد معافی‌غفاری و مهدی نصیری نتایج پذیرفته‌شدگان این بخش را معرفی کردند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خاطرنشان کرد: نمایش «وانی کوچک» به نویسندگی و کارگردانی «سلمان شفیعی» و نمایش «پره چیلر» به نویسندگی «حامد فرجی» و کارگردانی «لیلا سلمانی» از خلخال در بخش دانشجویی پذیرفته شدند.

سپهری ادامه داد: بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آئینی و سنتی از هفتم تا دهم مهر ۱۴۰۲ توسط اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به میزبانی شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495038

مهمترین اخبار ایران و جهان: