نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 18:02

دولت سیزدهم برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد عزم جدی دارد/ تصمیم‌گیری برای رفع موانع بیش از ۲۰ تولیدی استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد، خواستار همکاری دستگاه‌ها و اقدام به‌موقع سرمایه‌گذاران برای تعیین تکلیف این واحدها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد عصر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم برای فعال‌سازی واحدهای راکد جدی بوده و لازم است با همکاری دستگاه‌ها و اقدام به‌موقع سرمایه‌گذاران، این واحدها تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: با توجه به تقاضای زمین از سوی سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی و کمبود زمین، زمین‌های راکد و غیرفعال به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار می‌شود.

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ برای حمایت از تولید و کارآفرینی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: تسهیل امور و رفع موانع حوزه تولید مورد تأکید بوده و همکاری دستگاه‌های مرتبط برای تأمین زیرساخت‌ها و تسهیلات ویژه تولید و اشتغال دارای اهمیت است.

عبداللهی عابد بیان کرد: تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینی پرداخت می‌شود و هماهنگی بانک‌ها با متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ضروری است.

گفتنی است؛ در این نشست موانع و درخواست‌های بیش از ۲۰ طرح و واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون تقسیط بدهی، پرداخت تسهیلات، رفع مشکلات مالیاتی، تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات واحدها با شهرک‌های صنعتی بررسی و برای رفع این موانع تصمیم‌گیری شد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 955282

مهمترین اخبار ایران و جهان: