نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 17:33

رئیس کل نظام پرستاری با مسؤولان بهداشت و درمان نیروهای مسلح دیدار کرد

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور به همراه برخی از اعضا هیات رئیسه این سازمان با سردار حسن عراقی زاده و دیگر مسئولین اداره بهداشت درمان نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزای فارس،محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور به همراه برخی از اعضا هیات رئیسه این سازمان با سردار حسن عراقی زاده و دیگر مسئولین اداره بهداشت درمان نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور به همراه برخی از اعضا هیات رئیسه این سازمان با سردار حسن عراقی زاده و دیگر مسئولین اداره بهداشت درمان نیروهای مسلح دیدار و گفت‌‌‌‌‌وگو کردند.در این نشست مسائل مهم پرستاری نیروهای مسلح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بحث عملیاتی شدن قانون تعرفه گذاری و اجرای کامل قانون ارتقا بهره وری در مجموعه بیمارستان‌های ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع دو موضوع اصلی بود که مورد مفصل مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای برای آن اتخاذ شد.

موضوع وضعیت معیشتی و پایه حقوق گروه‌های پرستاری، برخورداری از مزایای قانون مشاغل سخت و بازنشستگی مترتب، مسائل مربوط به نیروهای غیر رسمی و... مسائل دیگری بود که در ادامه جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 988782

مهمترین اخبار ایران و جهان: