نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 23:04

آغاز اجرای طرح نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان ایلام

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: نظارت تأسیسات گردشگری، برنامه هدفمند بازدید از تأسیسات اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی استان با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس گروه نظارت و کارشناسان گردشگری و با توجه به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و کمیت مطلوب و درخور مهمانان و مسافران و در راستای انجام وظفیه مهم و خطیر به‌صورت جدی آغاز شده است.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است به‌صورت منظم و مستمر  بازدیدهای نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی در کل استان به صورت هفتگی انجام پذیرد.

وی افزود: هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در ایام ویژه سال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اشاره به این که در ایام ویژه استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائرین رو به رو است گفت: نظارت‌های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف از جمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌یابد.

 شریفی با تاکید بر این که پیش بیتی می‌شود  مراکز اقامتی، خانه مسافرها  آمادگی کامل جهت  اسکان مسافران و گردشگران را داشته باشند عنوان کرد: بازدید‌های مستمر نیز در دستور کار کارشناسان گردشگری استان قرار دارد تا نواقص موجود در واحدهای اقامتی در صورت مشاهده سریعاً برطرف شود تا مسافران عزیز به بهترین نحو از خدمات ارائه  شده استفاده‌ نمایند.

 وی در پایان گفت: نظارت تأسیسات گردشگری، برنامه هدفمند بازدید از تأسیسات اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی استان با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس گروه نظارت و کارشناسان گردشگری  و با توجه به اهمیت و ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و کمیت مطلوب و درخور مهمانان و مسافران و در راستای انجام وظفیه مهم و خطیر  به‌صورت جدی آغاز شده است.

 لارم به ذکر است با متخلفین بر اساس مقررات و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.

پایان پیام/

 

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 987438

مهمترین اخبار ایران و جهان: