نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 16:21

پیگیری برای تسریع در خدمات‌رسانی به ایثارگران در لرستان

خرم‌آباد- مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران از برنامه‌ریزی و پیگیری برای تسریع در خدمات‌رسانی به ایثارگران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد علی امرایی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از حضور سه روزه مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران از امروز تا بیست و هشتم در استان لرستان خبر داد.

وی، گفت: با توجه به فرمایشات امامین شریف انقلاب اسلامی در توجه ویژه به خانواده‌های شهدا و در راستای سیاست تحولی دولت سیزدهم در برقراری نظامی هماهنگ، کارا، فراگیر و هم افزا در سطح دستگاه‌های اجرایی و همچنین تاکید استاندار مبنی بر ضرورت تکریم، تجلیل و تسریع در خدمات رسانی به ایثارگران، مو ضوع دعوت از مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران به لرستان در دستور کار قرار گرفت تا از نزدیک مسائل و مشکلات ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان را مورد بررسی قرار دهند.

مشاور استاندار لرستان در امور ایثارگران، عنوان کرد: طی این روزها مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران به صورت چهره به چهره با ایثارگران شاغل در ادارات و نهادها و ایثارگران غیر کارمند دیدار و پیگیر مشکلات و مسائل آنها خواهند بود.

امرایی، تصریح کرد: بررسی وضعیت ایثارگران فعال در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های ویژه مدعوین طی این سه روز خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980838

مهمترین اخبار ایران و جهان: