نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 17:28

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین شود

بوشهر- امام جمعه آبدان گفت: همه ما موظف هستیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر عصر دوشنبه در نشست ستاد دهه فجر بخش آبدان با اشاره به اینکه دشمنان این انقلاب دستاوردهای پوشش شبکه گاز این نظام و انقلاب را به این گستردگی نمی‌بینند اظهار داشت: شبکه‌های آب و برق و گاز در کشور گسترش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر جهاد تبیین درجامعه بیان داشت: معلمان برای دانش آموزان جهاد تبیین را بیان کنند و هر کسی در هر مجموعه باید احساس تکلیف کند و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: مهمترین کار در این دوران انقلاب اسلامی موضوع دستاوردهای اسلام است و این موضوع باید در همه فضاها کار شود.

لزوم تقویت امیدآفرینی

بخشدار آبدان نیز گفت: انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف گام‌های خوبی در زمینه پیشرفت برداشته است و در سال‌های اخیر به یک الگو برای کشورهای دیگر بدل شده است.

ابراهیم درویشی افزود: وظیفه همه ما به عنوان مسئول این است که نگاه مردم به ما وبه دستان ما است و امید آفرینی که شاخصه مهم برای مسؤلین نظام است در هر پست ومقام حتی کشاورز باید امید افرینی درجامعه گسترش دهیم و ما شاهد این هستیم که مردم بیشتر و بهتر به سمت و سوی نظام تمایل خواهند داشت.

بخشدار آبدان با اشاره به اینکه دشمنان بر علیه ما برنامه دارند افزود: دشمنان این نظام در اقصی نقاط دنیا برعلیه ایران اسلامی برنامه و دراتاق فکر بر علیه فرهنگ واعتقادات ودین ما برنامه ریزی می‌کنند و ما باید امید آفرینی را در خودمان ایجاد کنیم که مهمترین مساله خدمتگزاری به مردم است.

بخشدار آبدان تاکید کرد: باید از ظرفیت مدارس به خصوص جوانان ونوجوانان در دهه فجر استفاده کنیم

اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها در دهه فجر

شهردار آبدان در این جلسه به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: باید در دهه فجر عملکردها و فعالیت نظام را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

سید عیسی حسینی یاد آور شد: برنامه‌های دهه فجر باید اطلاع رسانی شود.

وی افزود: شهرداری آبدان در همه حوزه‌ها آمادگی خود را با ستاد دهه فجر اعلام کرده است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین شود

درپایان حسن شجاعی به عنوان رئیس ستاد دهه فجر و حسین توبک به عنوان دبیر ستاد دهه فجر معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 980982

مهمترین اخبار ایران و جهان: