نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 21:14

توجه سرمایه گذاران کشور هند به 3 شهرستان جنوبی فارس

تیم سرمایه گذاری کشور هند در سفری به استان فارس ، از فرصت های سرمایه گذاری در سه شهرستان لامرد، مُهر و قیر و کارزین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید مهدی خادمی گفت: این اقدام با هدف بهره‌گیری از سرمایه‌های خارجی،ورود تکنولوژی روز دنیا در حوزه صنایع فروآلیاژ و راه اندازی صنایع پایین دستی فولاد در استان انجام شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری افزود: پیرو انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، فرمانداری شهرستان لامرد و دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس، این دفتر در نخستین اقدام از تیم سرمایه گذاران هندی فعال در حوزه تولید محصولات فولادی برای سفر به استان فارس دعوت کرد.

خادمی ادامه داد: این تیم سرمایه گذاری علاوه‌بربازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد، در نشست با تعدادی از فعالان اقتصادی شهرستان قیر و کارزین، در جریان ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری این شهرستان نیز قرار گرفت.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری افزود: همچنین تیم سرمایه گذاری کشور هند از مزرعه نمونه کشت و صنعت امید و همچنین گلخانه کاکتوس آپونتیا و پاپایا در شهرستان مُهر نیز بازدید کرد.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1005982

مهمترین اخبار ایران و جهان: