نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 18:47

بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابه شهدای لنجان احداث می‌شود

اصفهان - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان خبر از کلنگ احدات بیمارستان ۳۶۰ تخت خوابه شهدای لنجان  در سال جاری خبر داد.  

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زمان پور بعدازظهر پنجشنبه در نشستی که با رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نماینده مجلس شورای اسلامی در شهر لنجان در ارتباط با بررسی مشکلات سلامت و بهداشت و درمان لنجان اظهار داشت: مقرر شد به منظور احداث مرکز جدید جامع سلامت شهر زاینده رود، معادن درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هفته آینده با حضور در این شهر در خصوص ساخت و متراژ زمین تعیین تکلیف کند.

وی همچنین به تعیین تکلیف و ساخت مرکز جدید بررسی ساخت مرکز جامع سلامت مسکن مهر در محل F اشاره کرد و افزود: بررسی‌های لازم جهت احداث پایگاه در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان بیان کرد: مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم از سوی معاونت درمان استان برای تأمین پزشکان متخصص و تجهیزات تخصصی مرکز جامع سلامت شهید سلیمانی فولادشهر اقدام شود.

وی گفت: همچنین احداث مرکز جامع سلامت شهید بهشتی زرین شهر در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفت.

وی از تجهیز بیمارستان شهدای لنجان به دستگاه MRI خبرداد و اعلام کرد:بیمارستان شهدای لنجان با کمک خیران مجهز به دستگاه MRI به ارزش ۴۰ میلیارد تومان شد که تا هفته‌های آتی راه اندازی می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان لنجان و زرین شهر در مسیر ترانزیت قرار دارد بنابراین شاهد حجم بالای از مصدومان تصادفات و بیماران ترومای. تومورهای مغزی، مشکلات ریوی و گوارشی مواجه هستیم که تجهیز بیمارستان شهدای لنجان به MRI یک ضرورت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957238

مهمترین اخبار ایران و جهان: