نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 10:01

طلاب شیعه و سنی به همراه خانواده های خود جبهه متحد را در گلستان تشکیل می دهند

معاون اجرایی مرکز حوزه های علمیه گلستان گفت: با پیوند طلاب شیعه و اهل سنت به همراه خانواده هایشان جبهه متحد در برابر مخاطرات پیش رو در گلستان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام احمد اشرفی در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی بصیرتی و سواد رسانه ای در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: همایش  یک روزه آموزشی بصیرتی با حضور طلاب شیعه و اهل سنت و خانواده آنها در استان گلستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش دو کارگاه تخصصی نماز و شیوه های نوین تبلیغی  و دو کارگاه سواد رسانه ای در خصوص کلیات سواد رسانه و فضای مجازی به صورت جداگانه برگزار شد.

معاون اجرایی مرکز حوزه های علمیه گلستان خاطرنشان کرد: در کارگاه سواد رسانه ای روش های  برخورد هدفمند در فضای مجازی در زمان فتنه و چگونگی حضور آفندی حامیان انقلاب در فضای مجازی آموزش داده شد.

وی ادامه داد: طلاب شیعه و سنی به همراه خانواده های خود در گلستان جبهه متحد در برابر مخاطرات  را تشکیل می دهند.

اشرفی گفت: این کارگاه های تخصصی و همایش بصیرتی با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز راهبری فرهنگی اجتماعی مساجد استان و مرکز خدمات حوزه های علمیه گلستان با حضور امامان مساجد و محلات و خانواده انها در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 957982

مهمترین اخبار ایران و جهان: