نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 11:24

نمایشگاه کتاب دهه فجر در بوشهر برپا شد

بوشهر- هم زمان با دهه فجر، نمایشگاه کتاب با حضور فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه السلام صبح پنجشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین بهار شکوهمند این انقلاب و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، معرفی کتاب خوب و قابل دسترس کردن آن برای قشرهای مختلف مردم برپا شده است.

سرگرد مهدی عالی زاده اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ عنوان و بیش از ۶۰ هزار جلد کتاب با موضوعات ادبی، انقلاب اسلامی، تاریخی، جهاد تبیین، حجاب و عفاف، دفاع مقدس، دینی، رمان، روانشناسی، علوم قرآنی و کودک و نوجوان در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی افزود: ارائه آثار امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید مطهری (ره) و آثار موضوعی امام حسین علیه السلام و فرهنگ عاشورا و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از بخش‌های ویژه این نمایشگاه است.

مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه استان بوشهر یادآور شد: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد به متقاضیان عرضه شده و تا ۱۹ اسفند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان به دنیای کتاب است.

وی به تفاوت‌های این نمایشگاه با نمایشگاه سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ارائه آثار امامین انقلاب اسلامی و آثار با موضوع جهاد تبیین از جمله بخش‌های ویژه‌ای است که به نمایشگاه امسال اضافه شده است.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه امام صادق علیه السلام افزود: ارائه آثار کودک و نوجوان با رویکرد دفاع مقدس و ورود جدی‌تر در ارائه آثار حوزه زن از جمله اقدامات دیگری است که در برپایی نمایشگاه کتاب امسال به آن پرداخته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014538

مهمترین اخبار ایران و جهان: