نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 12:43

همه واحدهای تجاری مشهد ملزم به تعطیلی شبانه شدند / استثناء واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی و ضروری

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: همه واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری، بازارهای روباز و بسته به غیر از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی و ضروری تا جمعه هفته کنونی ملزم به تعطیلی شبانه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر دلداری اظهار کرد: همه واحدهای صنفی، مجتمع های تجاری، بازارهای روباز و بسته به غیر از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی و ضروری تا جمعه هفته کنونی ملزم به تعطیلی شبانه هستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود:  طبق مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی، به علت برودت هوا و برای مدیریت مصرف انرژی گاز و برق، صاحبان واحدهای تجاری مزبور و عرضه کننده کالاهای غیرضروری از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه موظف هستند از ساعت ۲۰ تا صبح روز بعد واحد تجاری خود را تعطیل کنند.

وی اضافه کرد: این تصمیم به دلیل لغزندگی معابر و شدت سرمای هوا و افزایش مصرف انرژی در بخش خانگی اتخاذ شده است و همه واحدهای تجاری مشهد ملزم به رعایت آن هستند.

 دلداری گفت: شب گذشته اغلب واحدهای تجاری مشهد به دلیل سرمای هوا و لغزندگی معابر در ساعات شب تعطیل بودند و به طور قطع صاحبان صنوف و واحدهای تجاری در حمایت از منابع ملی این مهم را رعایت می کنند اما بازرسان بر نحوه اجرای این مصوبه در سطح شهر نظارت خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 970082

مهمترین اخبار ایران و جهان: